Για σένα χόρευαν τα πουλιά, πατέρα...

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Βασίλης Δ. Αναγνωστόπουλος

Τον κύριο Βασίλη Αναγνωστόπουλο τον ήξερα από παλιότερα, από άλλες εκδηλώσεις, μα με αφορμή τον Βασίλη Μητσάκη και τις εκδηλώσεις τους, τον γνώρισα περισσότερο και τον θαύμασα πολύ!

Γι' αυτό λοιπόν, του χάρισα κι ένα βιβλίο μου, για να με θυμάται κι αλλιώς, εκτός από φωτογράφο!

 Η τιμή του να μου απαντήσει με βιβλίο του και μάλιστα με "Το θέατρο σκιών" στην περιοχή της Καρδίτσας, ήταν το καλύτερό μου!

Το συγκινητικότερο ήρθε μ' ένα τηλεφώνημά του, άλλη μέρα, με μια πολλή τιμητική πρόταση για μένα, που έπρεπε δυστυχώς να αρνηθώ, γιατί ξέρω ότι δεν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στις απαιτούμενες υποχρεώσεις, για πολλούς λόγους, τους οποίους και του εξήγησα.

Με σκλάβωσε η εκτίμησή του!

Μου φτάνει και μου περισσεύει, δεν με νοιάζει, αν θα βρει χρόνο να διαβάσει το βιβλίο μου! Προτιμώ να τον διαθέσει στο να γράψει τα δικά του, να στηρίξει νέους και παλιούς συγγραφείς κι εγώ θα βρω χρόνο στο μέλλον να διαβάσω και τα υπόλοιπα δικά του!
Να 'ναι γερός και τόσο δοτικός, έτσι, πάντα!

Πάμε και στην βιβλιοπαρουσίαση:

Το θέατρο Σκιών
και οι δημιουργοί του
στην περιοχή ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Β. Δ. Αναγνωστόπουλος

Βόλος 2011

Εκδόσεις εργαστηρίου λόγου και πολιτισμού (κατεύθυνση λογοτεχνίας) Πανεπιστημίου ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ